Clubhuis

De clubhuiscommissie zorgt dat leden en gasten in het clubhuis een gastvrije omgeving vinden. Daarmee is zij verantwoordelijk voor de in- en verkoop van hapjes en drankjes, de toepassing van de wettelijke regelgeving voor alcoholhoudende dranken en (sociale) hygiëne en voor een goed onderhouden keuken. De commissie regelt de bardiensten in de veldperioden op zaterdagen en trainingsdagen en zorgt voor de begeleiding van de barteams. Een opgeruimde en schone kantine maar ook de organisatie van het schoonhouden van de kleedkamers en toiletten behoren tot haar taken.

Positie Persoon Email Verantwoordelijkheden
Voorzitter: Iris Swanenburg clubhuiszaken@pernix.nl
  • planning en coördinatie activiteiten in het clubhuis
  • vergaderingen
  • gebruik kantine
  • beheer financiën
Barmedewerker/ster: Vacature clubhuiszaken@pernix.nl

N.t.b.

Lid: Sjoerd van der Leek sjoerd.vanderleek@casema.nl
  • Inkoop en voorraadbeheer kantine
  • afspraken met leveranciers en instanties
  • wekelijkse schoonmaak kantine
  • afvoer vuilnis, glas , karton
Lid: Iris Swanebburg irisswanenburg@hotmail.com
  • planning barbezetting zaterdagen, trainingsavonden, feesten
  • rooster openen en sluiten clubhuis
  • coördinatie ouders/vrijwilligers als barmedewerkers
  • organisatie schoonmaakacties kantine en kleedkamers
  • regeling ‘schotels’ en aanbiedingen
  • contact met NAC
Lid: Edwin van Beek edwinvanbeek@hotmail.com
Lid: Joost van Manen joostie_j@hotmail.com
  • herhalingsmails barmedewerkers zaterdagen
  • instructie (bijeenkomsten) barmedewerkers
  • beheer en update IVA-certificaten barmedewerkers
  • Regelgeving zoals
    – wetgeving omtrent alcohol, roken en (sociale-) hygiëne
    – huis en gedragsregels
    – lijst bijhouden jongeren onder de 18 jaar (Nix18)
Lid: Freek van der Meij fmvandermeij@gmail.com
  • Regelgeving
  • Instructie (bijeenkomsten) barmedewerkers
  • controle kleedkamer en toiletten ivm stedelijk gymnasium
  • beheer schoonmaakartikelen
  • organisatie schoonmaakacties kantine en kleedkamers
LCKC Pernix

De kluscommissie, kortweg ‘de klusklub’, bestaat uit een aantal kundige en bevlogen mensen met hart voor de klub en twee rechterhanden. Zij steken deze handen graag uit de mouwen om te zorgen dat Pernix reilt en zeilt in alles wat materiaal, behuizing en techniek van de locatie betreft.

De klub zorgt dat leden, gasten en bezoekers van de wedstrijden tijdens het bezoek aan het Pernix terrein optimaal gebruik kunnen maken van alle faciliteiten waarover de klub bezit en ze doen dit door middel van het houden van klusavonden welke met grote regelmaat plaatsvinden op de dinsdagavond door het hele jaar heen en indien nodig op zaterdagen. Zowel in het zomerseizoen buiten als in het zaalseizoen wordt er volop geklust.

Er gaat van alles stuk, er moet gerenoveerd worden, er moet van alles opgeruimd worden, er worden nieuwe dingen bedacht. Het winterseizoen wordt voornamelijk gebruikt om grote klussen te realiseren en bij aanvang van het seizoen wordt er geregeld dat alle locaties voldoende voorzien worden van materialen om te trainen en om competitie te spelen.

Wie zijn deze klussers? Ex spelers van Pernix die in hun jeugd hebben bijgedragen aan de roem van Pernix en die in allerlei commissies gezeten hebben en ook ouders die spelende kinderen hebben en graag een steentje bijdragen.

Veel leden hebben naast de klusklub nog andere verantwoordelijkheden binnen de vereniging. Momenteel voert Pim Bink de Klub aan, daarbij ondersteund door Geerten Breedveld(die tot voor kort de klub jarenlang heeft aangestuurd) inzake de technische know how. De overige vaste klussers zijn Coen van Valderen, Peter Kuipers, Hans (Henze) Kuipers (onze Pernix videoproducent), Richard Redel, Herman Keizer en Luit Scholma. Wil je een avondje mee klussen? Laat het Pim of Geerten weten. Werkt de douche niet, is er een lamp kapot, heb je een reparatieverzoek of een lumineus idee of wil je gewoon lekker ouwehoeren aan de bar na afloop van het klussen? Laat het ook aan Pim of Geerten weten.