Plan de Zwijger

Plan de Zwijger

In Leiden Noord staat heel wat te gebeuren.

De gemeente Leiden heeft plannen om in Noord heel veel te slopen en te gaan bouwen, onder andere “Park de Zwijger” (zie gemeentelijke site).

Met een aantal verenigingen vinden wij dat er een breed draagvlak nodig is en dus meer participatie moet plaatsvinden om Noord tot een mooie nieuwe en leefbare wijk te maken.

Daarom hebben we de koppen bij elkaar gestoken en spreken we de gemeente aan op hun plannen en de onvolkomenheden daarin.

Lees met ons mee, kom met ideeën en help mee om een beter Leiden Noord te realiseren. In bijgevoegd document vind je de status van wat wij met de wethouder besproken hebben.

Wordt vervolgd!

Overig nieuws

Vrijwilliger in het zonnetje

Dit keer staat Jordy Baven in het zonnetje! – hoe ben je bij Pernix terecht gekomen? Ik heb drie kinderen in de jeugd spelen en

Jeugd opstellingen 2026-2027

Na een periode van voorbereiding, bekijken van wedstrijden en trainingen, gesprekken met TC, trainers ouders en spelers en flink puzzelen, publiceren we hier de opstellingen

Laatste nieuws

Train een keer mee bij Pernix!!

Ben je nieuwsgierig naar de korfbalsport en wil je kennismaken? Kom een (paar) keer gratis meetrainen!!

Naast een korfbalvereniging is Pernix ook een vrijwilligers organisatie. We zoeken daarom mensen die meehelpen om activiteiten te ondersteunen. Alle hulp is daarbij welkom, daar het motto bij vrijwilligerswerk nog altijd “vele handen maken licht werk” is.